.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جاعلی که در سازمان تربیت بدنی پست گرفت

به گزارش مشرق، شخصی که در سمت سابق خود متهم به جعل نامه و امضای یکی از مقامات ارشد دولت شده بود و به همین دلیل نیز پرونده اش به به مراجع مربوطه ارجاع شده، در یکی از بخش های کلیدی سازمان تربیت بدنی که این روزها از نظر مجلس این سازمان دیگر وجود خارجی ندارد پست مهمی را کسب کرد.

این در حالی است که نهادهای نظارتی توجهی به این اتفاق نداشته اند. این انتصاب وقتی مهم تر می شود که بدانیم، این شخص پست معاونت یکی از بخش های مهم ساختمان سئول را اشغال کرده است.
این شخص، پیش از این دارای سمتی در یکی از ادارات کل استانی دستگاه ورزش بود. وی در آن دوران، نامه یکی از مقامات بلند پایه نهاد ریاست جمهوری را جعل کرده و از طریق آن زمینه ساز سرازیر شدن سود سرشاری به یک شرکت خدماتی می شود. البته، پیگیری های بعدی نشان داد وی در آن هنگام که در ان اداره فعالیت می کرده و نقش محوری هم داشته، مشاور شرکت مورد نظر بوده است که جعل به سودش صورت می گیرد.
این اتفاقات در حالی روی می دهد که انتظار می رود نهادهای نظارتی توجه بیشتری به ورزش و بازرسی در آن داشته باشند تا چنین اتفاقاتی روی ندهد. این فرد متخلف، اکنون سمت بسیار حساس و مهمی را در اختیار دارد که آن مرکز بایستی منشا مبارزه با بسیاری از تخلفات و ناراستی ها باشد که با این شرایط، امید چندانی وجود ندارد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 خرداد 1390
این شخص بعنوان رییس اداره تربیت بدنی در دو شهرستان هم مرتکب تخلفات زیادی شده که مستندات آن موجود است و ....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.